12 Ağustos 2016 Cuma

Cloudless Der Ki

Merhaba arkadaşlar


   Cloudless olarak karşınızda bulunmaktayım. Görüşmeyeli uzun zaman oldu farkındayım. Belli bir konum olmasa da bu şekilde sizlere ulaşmak istedim. Hayat aynı sıradanlığıyla devam etmekte. Tatilimi saz arkadaşım Friolero ile geçirmekteyim. Çoğu zaman ömrümü çürütse de kankam deyip , mecburen katlanıyorum. Yapacak bir şey yok sonuçta.

   Sizlerin tatili nasıl geçmekte merak etmekteyim. İyi dileklerde bulunmak isterdim lakin pek içimden gelmiyor. Sizler de tahmin edersiniz ki tercih dönemi bizleri epey yoruyor. Dolayısıyla insanda heves denen bir şey de kalmıyor. Friolero ile artık farklı şehirlere , farklı yollara gideceğiz derken gelin görün ki yine kurtulamadım bu baş belasından. Aynı üniversite aynı bölüme giriyoruz. Sevinsem mi üzülsem mi inanın ben de bilemedim. Kendisinden böyle bahsettiğime bakmayın. Kendisi can dostumdur lakin onunla dalga geçmenin keyfini hiçbir şey vermiyor. Mazur görürsünüz ki benim de sevgimi gösterme yöntemim bu.

Bunları okuyunca Fri'nin tepkisi

   Hep kendimden bahsetmem sıkmıştır sizleri. Öneriler kısmına geçelim isterseniz. Tatilinizi nasıl değerlendireceğinizi hiç düşündünüz  mü? Friolero’nun önerisi bütün tatil boyunca yan gelip yatmanız fakat ben öyle düşünmüyorum. Yeni hobiler edinmenizi tavsiye ederim. Farlı müzikler dinleyin. Bu size iyi gelecektir. Benim planım ; nereye gittiğini bilmediğim bir otobüse binip rastgele bir yerde inmek. Henüz gerçekleştirememiş olsam da yapacağımdan emin olabilirsiniz. Bunu yapanlarınız olursa bizimle iletişime geçip neler yaşadıklarını anlatabilir. Yaşadığınız şehri eminim ki çoğunuz gezmemiştir. Bulunduğunuz şehri gezmeye ne dersiniz? Bence oldukça güzel bir fikir. Bir çok türde kitap okuyabilirsiniz. Her kitap farklı bir dünyadır sonuçta. Kim başka bir boyuta geçmek istemez ki? Kendinizi tanımak adına bir şeyler yapabilirsiniz. Böylece ilgi alanlarınızı öğrenmiş olursunuz.

   Benden gelecek olan tavsiyeler şimdilik bu kadar. Eğer sizlerin bana ve başımın belası arkadaşım Friolero’ya verecek tavsiyeleriniz var ise kapımız size her zaman açık. Bu defalık veda zamanı geldi. Kendinize çok çok iyi bakın. Pişmanlığınızın olmadığı bir hayat yaşamanız dileğiyle. Hoşçakalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder